>5-jarig jubileum

5-jarig jubileum van de Poolse School Amersfoort 2015-2020

Laten we kinderen een theater op een hoog artistiek niveau geven, vol magie, uitzonderlijke helden en onvergetelijke indrukken.

Poolse School Amersfoort nodigt uit voor een theatervoorstelling ”Omgekeerde sprookje over Roodkapje” door Kultureska theatergroep op zondag 20 juni 2021 om 13.00 uur in het ICOON Theater, Leeghwater 1-3, 3825 MR Amersfoort.

Wegens COVID-19 is de voorstelling verplaatst van 13.09.20 naar 20 juni 2021.

Trailer

Kultureska is een professionele theatergroep, met honderden voorstellingen voor meer dan 120.000 kinderen in heel Polen en in het buitenland. De originele uitvoeringen zijn gebaseerd op eigen script en sprookjesachtige muziek. Alle nummers worden live gezongen door acteurs en hebben expressieve choreografie. Elk spektakel heeft een kleurrijk decor, unieke handgemaakte kostuums en unieke podiumeffecten. De scenario's zijn gevuld met een goed humeur, wat veel plezier garandeert voor de kinderen en het hele gezin. Grappige karakters zijn al door tienduizenden kinderen met plezier ontvangen. Dankzij de interactieve vorm van de uitvoeringen worden kinderen betrokken bij verschillende taken en leren ze door middel van spelen. In het Kultureska-theater werken professionele acteurs met ervaring in de omgang met de jongste kijkers. Voorstellingen nemen kinderen mee op een reis door de wereld van sprookjesfiguren, die vrolijke en tegelijkertijd ontroerende avonturen beleven. Hoewel ze sprookjesfiguren zijn, lijkt hun lot op dagelijkse dilemma's van ieder van ons. Daarom worden toneelraadsels samen met de kinderen opgelost en worden er conclusies getrokken. Elke ontmoeting met het theaterteam is niet alleen een waardevolle les, maar geeft kinderen ook onvergetelijk plezier en veel humor. Kultureska-spellen zijn bedoeld voor kinderen in de voorschoolse en vroege schoolgaande leeftijd, d.w.z. precies voor de leeftijd van de kinderen van onze school.

Hoe benadrukt Kultureska het ecologische profiel van onze school?

Kultureska is een theater dat ecologisch onderwijs voor kinderen in heel Polen verzorgt via zijn eigen ecologische voorstellingen. Ecologische thema's zijn interessant verweven in het plot van performances. Bovendien omvatten de uitvoeringen tal van spellen en interacties met kinderen, waardoor ze de mogelijkheid hebben om hun ecologisch bewustzijn te vergroten.
Meer informatie en beeldmateriaal

Samenwerkingspartners: