>>Lesgeld

Lesgeld 2021-2022

Het lesgeld omvat alle activiteiten op school en educatief materiaal. De betaling kan in één keer worden voldaan voor 1 oktober (goedkoper) of in twee termijnen vóór 1 oktober en 1 februari.

Het lesgeld voor het schooljaar is:

Bij betaling in één keer:

• Voor één kind € 270,00

• Voor twee kinderen (broers en zussen) € 420,00

• Voor drie kinderen (broers en zussen) € 470,00

Bij betaling in twee delen, per betaling:

• Voor een kind, € 137,50 (voor 1 oktober en 1 februari)

• Voor twee kinderen (broers en zussen) € 212,50 (voor 1 oktober en 1 februari)

• Voor drie kinderen (broers en zussen) € 237,50 (voor 1 oktober en 1 februari)

Rekeningnummer: NL35INGB 0007031696 Stichting Poolse School Amersfoort (graag de naam van het kind vermelden)

Bent u geïnteresseerd? Doe een gratis proefles en ervaar of de school iets voor uw dochter/ zoon is.

Sponsoring

Ouders met een eigen bedrijf kunnen onze school sponsoren. Vanaf 300 euro aan sponsoring geven we dan korting op het lesgeld. Afhankelijk van het sponsorbedrag, krijgt u het volgende terug:

• 10 € - 349 € Vermelding op onze website en op Facebook

• 350 € Alle lessen en educatief materiaal voor een kind in het schooljaar, de vermelding van uw bedrijf op onze website en op Facebook.

• 450 € Alle lessen op school en educatief materiaal voor een bepaald schooljaar voor twee kinderen (broers en zussen), vermelding van uw bedrijf op onze website en op Facebook.

• 550 € Alle lessen op school en educatief materiaal voor het schooljaar voor drie kinderen (broers en zussen), vermelding van uw bedrijf op onze website en op Facebook.

Als sponsor ontvangt u een factuur voor het betrokken bedrag.