>>Lessen

Lessen

De lessen voor kinderen vinden gemiddeld twee keer per maand plaats op zaterdag van 14.00-17.00 met twee korte pauzes. De lessen worden gehouden in vier of vijf leeftijdsgroepen. Het toewijzen aan de geschikte groep is gebaseerd op taalniveau en leeftijd van een kind. Kinderen leren de Poolse taal, cultuur, traditie en elementen van geschiedenis en aardrijkskunde. Een bijkomend doel van de lessen is om kinderen het belang van de natuur te leren.

Ouders en verzorgers kunnen tijdens de les blijven wachten en genieten van een kopje koffie of thee. Ook kun men een mooie wandeling maken of joggen in de groene omgeving van de school. Ouders die op de leerlingen wachten met hun jongere broertjes en zusjes kunnen spelen in de speeltuin achter het gebouw. Een bezoek aan het middeleeuwse centrum van Amersfoort is ook de moeite waard.