>Proefles

Proefles

De Poolse School Amersfoort nodigt kinderen van 3 jaar en ouder uit voor het volgen van lessen Poolse taal. Deze lessen zijn bedoeld voor kinderen die ten minste de basis van de Poolse taal beheersen.
Spreekt uw kind nog geen Pools, ook dan bent u op onze school aan het juiste adres. Wij organiseren interessante, motiverende en humoristische lessen, waarbij vanaf de eerste les Pools de enige taal is die uw kind hoort. Door deze aanpak zal uw kind snel in deze taal gaan  spreken. De lessen worden op een spelenderwijs wijs gegeven onder het motto “Leren en bewegen”. We willen dat de lessen het begin zijn van een prachtig avontuur met de Poolse taal. Om kennis te maken met onze aanpak nodigen wij u en uw kind uit om een proefles te volgen. De lessen worden twee keer per maand op een zaterdag gegeven volgens bijgaand de rooster.

Schrijf je in voor een gratis proefles op zaterdag 9 september 2023 van 14 t/m 17 uur aan de Watersteeg 87 in Amersfoort.