>>Jubileum 5 jaar

Jubileum 5 jaar

18-04-2020

Jubileum 5 jaar

In april vierde onze school haar 5de verjaardag. We zijn trots op onze organisatie en onze geweldige ontwikkeling. Om het jubileum te vieren organiseren we een unieke theatervoorstelling voor kinderen. Het spektakel "Omgekeerde sprookje over Roodkapje " van de Kultureska-groep vindt plaats in het ICOON-theater, Leeghwater 1-3, 3825 MR Amersfoort. We nodigen leerlingen van onze school en alle Poolse kinderen in Nederland tot 12 jaar uit. "Omgekeerde sprookje over Roodkapje " is een spektakel vol goede humor, sprookjesachtige muzieken speciale effecten. Het script is gebaseerd op een puzzel die kinderen in de leeftijd van 3-103 spannend houdt! :) De voorstelling neemt kinderen mee op een reis door de wereld van sprookjesfiguren, die vrolijke en tegelijkertijd ontroerende avonturen beleven. De voorstelling zal niet alleen een onvergetelijk plezier zijn, maar ook een waardevolle les.
Het jubileum organiseren we met steun van de Poolse Ambassade in Den Haag en het stadhuis van Amersfoort. Meer informatie.